ONGI ETORRI

lunes, 5 de diciembre de 2011

INTERPRETAZIORAKO ARIKETA

Ikasleek albisteak ekarriko dituzte klasera, orri zuri batean collage teknikaz haien erretratu bat egingo dute. Baina ez da erretratu normal bat izango, baizik eta haien izaeraren erretratua. Forma orokorra ere esanahia izan beharko du.

Egin ondoren haien lanaren eta ikaskide baten lanaren interpretazioa egingo dute maila objektiboaren eta subjektiboaren pausuak segituz.

Hona hemen adibide bat:




Maila denotatiboa (objektiboa):

-Espazio eremua orrialde zuri bat da. (DIN A-4)
-Konposaketa irudi organikoz osaturik dago, lerroak ez dira zuzenak, kurbatuak baizik, horrek mugimendu sentsazioa ematen du.
-Irudi gehienak garrantzi berdina dute, izan daiteke emakumea erlojuarekin atentzioa gehien deitzen duena izatea, irudi handiena delako, baina orokorrean guztiak tamaina oso antzekoa dute.
-Irudiak pilatuta dauden tokietan dago pisua eta urdina den tokia (fondoa) pisu barik geratzen da.
-Koloreari dagokionez, kolore hotzak dira nagusitzen direnak: urdina gehien bat, berdea… beraz, urruntasun sentsazioa ematen du.
-Erritmoa aztertuz, nahiko konstantea da, geldiuneak daude baina nahiko berdintsu banaturik daude espazio eremuan zehar.
-Orokorrean nahiko orekatua dago.
-Ehunduraz ez dago asko esateko, orri leuna da, ukitzean aldaketak albisteen zatietan nabarmentzen da.

Maila konnotatiboa (subjektiboa):
Aukeratu dudan irudi bakoitza, niretzako esanguratsuak direlako izan da.
Umeak irakaslearekin: umeak gustuko ditut eta irakasle-eskolan ikasten nago.
Zebra: gustuko dudan animalia delako.
Burua SI hitzarekin: nahiko positiboa naizelako.
Hondartza: Udarekin lotzen dudalako eta asko gustatzen zaidalako.
Dantza: Ikustea eta egitea gustuko dut.
Abioia eta itsasontzia: Bidaiatzen gustatzen zait.
Neska erlojuarekin gainean: Askotan egitea gustuko litzaidakeena egiteko denbora ez dudalako…

No hay comentarios:

Publicar un comentario